Stranden

Hallå där. Igår gjorde jag inte alls mycke, gick runt lite i farsta å kolla för jag ville vila från solen en dag eftrsom jag brände mig i torsdags, ringde över Jessica vid 6 tiden för att kolla fotbollen, vi höll på att ge upp när det stod 3-0 till england, men sverige tog tag i de hela och gjorde tre mål sista kvarten å de va faktsiskt grymt jobbat!! Tyvärr så förlorade dom jävlarna på straffar, och jag kände nästan på mig att dom skulle torska när det vart straffar. Vi åkte sen hem till jessica och glodde tv bara, gick å la oss vid 11 tiden, ganska lagom ;)

Idag har vi bara legat på stranden å grillat oss, mina armar är röda, som vanligt när jag solar, dom blir alltid brända å röda, jag vill bli brun direkt! men magen är ganska brun faktiskt, och det försänar jag nästan som verkligen har legat å pressat :D får se om de blir sola imorn också, men just nu tror jag inte de, för mina armar måste få vila från solen tror jag. de kommer väll fler soliga dagar får man  hoppas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0