tisdag kväll hos Jessica =)

Sitter nu hos jessica å kollar på hells kitchen (stavning) vi har ätit fruktsallad med vaniljsås å de va mumsfillibabba :D vid halv 5 tiden gick jag ut på en promenad iallafall och jag gick 2,5 km och det var riktigt skönt faktiskt, solen tittade fram lite så jag valde rätt tid att gå, även fast det såg ut som om de skulle börja regna.


Imorgon ska de bli dåligt väder så får se om jag tar någon promenad, det kommet iallafall bli att övningsköra på eftermiddagen å sen åka till ikea å köpa lite små saker. Erica kommer över efter vi varit på ikea så jag kan skriva på anställningsavtalet, äntligen blir det av! sen får jag se om jag åker hem till viktor å sover, Erica kanske kan skjutsa mig till högdalen eller nått sånt. men nu så ska jag lägga ifrån mig datorn. ha de bra /Tina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0