Patricias student i sollefteå :P

God morgon, dagen igår va jätte rolig, (Förutom bilresan på 13 timmar) vi åkte klockan 4 på morgonen och kom fram kvart över 11, 15 minuter innan hon skulle springa ut, men som vanligt på studenter så vart de föresenat så dom kom inte förent 10 i ungefär. Tåget kom och man försökte kolla på varenda människa för att hinna med att se Patricia om man kände igen henne, Det gjorde jag och hon kände även igen mig och vinkade, de kändes kul. Efter utspringet och de skulle hon åka flak å jag kan ju säga att de va de lugnaste stället jag sätt på länge. Knappt någon dricka hade dom och ingen musik på flaket, dom åkte runt stan som tog typ 10 minuter ungefär och dom åkte runt typ 2 varv eller nått. Så i sthlm är det ganska mycket mer röjj än ni sollefteå, men de kan man förstå, stan är ju inte så stor där :D efter att hon åkt klart flaket så gick vi å fika, de va jätte trevligt. vid kvart i två åkte vi hem igen. min bak gjorde ganska ont efter ett ta kan jag tala om :D

Idag händer inte mycke tror jag, På dan har jag inga planer å på kvällen ska jag träffa Issa, och vad vi gör får man se när vi träffas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0