09:41

bion igår va helt okej faktiskt. träffadepå markus också, å hur stor chans e de på en skala? jag å jessica köpte en hollywood++ meny med två stora läsk å en stor popcorn å popcornen såg orörda ut när filmen va slut. haha man kan ju fan börja poppa popcorn själv hemma å ta me sig fan :D efter bion åkte vi hem å jag satte mig vid datorn en stund å nörda å sen vart de sängen för mig, men jag läste i typ 20 minuter först, boken "låt den rätte komma in" ska vara färdigläst idag å jag har typ 50 sidor kvar, blir galen kämpade fan med boken igår å läste från västertorp till farsta å de e 30 minuter, sen läste jag när ajg väntade på bussen i typ 15 minuter, å sen läste jag på bussen i typ 15 minuter, å sen innan jag gick å la mig då, men jag har fortfarande en liten bit kvar, JAG BLIR GALEN, hatar att läsa böcker, å speciellet när sen ska vara färdigläst till en viss dag, m an blir ju så stressad!

Ska till skolan om ungefär 20 minuter, jag gick upp 9 men insåg att jag hade kunnat gått upp typ 20 över eller något liknande eftersom jag är så "snabb" på morgonen,. klär på m ig å sen går å äter frukost å sen är ja typ klar å de tar typ 15-20 minuter... tjenare blixten ;) aja, har inte så mycke mer att skriva just nu. ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0