7 månader<3

om ca 30 minter går bussen till skogås. Idag blir det en kurs om försvarsspel för de har ju inte sett så jätte bra ut på senare dar, men de kommer bli bättre, vänta bara ;) efter kursen har vi träning och vi kommer förhoppningsvis att vara på planen för den va spelbar har jag för mig. SKÖNT! vill ställa mig i målet igen och bli bättre så jag kan spika igen där bak, och ta mina egna insparkar, det är nått jag verkligen vill kunna, jag vill också känna mig bra på nått.

Imorgon är det praktik igen., jag ska vara ärlig och säga att jag har börjar tröttna, och tanken på att jag måste göra två lekar går mig på nerverna, men de är bara att bita ihop och fortsätta! de är snart över och vi har ju faktiskt ett lov snart, v15 =) hoppas verkligen att vädret blir bra så man kanske kan ta en promenad nån dag å bara njuta utav solen!

min idrottslärare sa att jag låg på VG för tillfället så nu ska jag få eld i baken så jag kan försöka få ett MVG :D  ha de bra nu så hoppas jag att jag kan springa bort alla våfflor jag har ätit idag. PussPUss /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0