bra film!

Filmen vi såg igår va grymt bra (Män som hatar kvinnor), Filmen var 2,5 timmar lång och den va spännande hela tiden, och även lite rolig i mellanåt =P Man blir verkligen fattig när man går på bio nu för tiden!!!! filmen kostade 110 kronor, å förut kunde man gå på bio för 80 kronor, dom höjer priserna på allting!! jag va iallafall hemma runt kvaqrt över tolv igår så jag somnade väll vid typ halv 1 så jag va inte så jätte pigg imorse, men de är sånt man får ta!

Sitter nu i skolan å ska snart ha Fsf. å sen ska jag ha naturkunskap. måste även sitta kvar efter skolan idag eftersom jag inte hår word hemma (SUCK) slutar 4 så jag kommer väll komma hem vid halv 5-5 typ å sen har jag träning ikväll också. den börjar halv 9 å håller på till 10 så jag kommer i säng halv sent idag också. men nu sätter jag punkt för mig. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0