en lugn onsdag

Idag vart det en ledig dag ifrån skolan och de va väldigt skönt. men irriterande när man inte kan sova ut ordentligt för man vaknar vid 8 iallafall  å man ska försöka tvinga öfonen att somna om för att sen vakna en timme senare. Petta kom in i tummet runt kvart över 9 halv 10 å frågade om jag skulle me till mammas jobb å sen handla å de kunde jag göra, så jag hoppade in i en dusch, åt frukost packade bad saker å sen åkte vi. Träffade min gamla handledare på förskolan å hennes arbetskamprat  som typ avgudar mig :D de va lite kul eftersom de va typ 1 år sen man träffade dom! sen åkte vi å handla på vivo å sen åkte vi till farsta en snabbis å posta ett brev å lite så.

sen skjutsade petta mig till skogås där ninni markus å wille va. vi skulle åka å bada hos wille men vi kom inte där ifrån förns vid 3 för alla va så sega! så de vart lite skojbråk med markus å wille ett ta innan vi åkte. sen när vi kom fram till huddinge så skulle dom in på donken å köpa mat, å sen hem till wille där dom skulle äta maten så de vart itne så mycke bad för mig eftersom jag skulle träna också, så jag badade i 20 mintuer å sen klädde jag på mig å begav mig till skogås där det vart läpträning. hade velat åka hem till älsklingen efter, men vi kom fram till att de inte va nån ide för då hade vi typ ändå gått å lagt oss direkt å då är de onödigt att jag ska sitta å åka i 45 minuter typ för att sova. så vi träffas nog imorn istället =) ska även gå å kolla på en lägenhet imorn, hoppas den är bra å att dimt ycker våran är bra så kanske de blir ett byte =)

Ska snart gå å sova. ha de bra/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0