gå och ta ett bad

Blir galen på "vissa personer. en av dom är M som tar mig i andra hand så de bara skriker om de, visst om han hade sagt de lite smartare men nu va de den här. "Du är en bra vän och finns kvar när allt har lagt sig" men hallå? de ska väll inte vara så jätte svårt att höra av sig lite då å då och visa intresse? nej jag ska då sitta å vänta på att du gått ut skolan, dejta klart den där tjejen å när gymet kanske inte tar så mycke tid, de kan ju ta hur lång tid som helst. men aja göra som du vill. vill inte hunda efter nån!

Å mr V som inte har hört av sig än på hela dagen. å när jag skrev ett sms igårkväll som löd "mitt hjärta<3" svarade han inte. KAN DU VISA EN GNUTTA KÄNSLA IALLAFALL?! ibland vill jag bara ge upp å inte bry mig, att allt får komma som de kommer å jag inte ens ska ta upp min lur å ringa nån, men de går inte även fast jag hade velat. vet inte vad de är som är så svårt med att tillexempelt mysa, visa känslor som inte alls behöver vara tydliga, de har fan snart gått 7 månader!

Nej men titta, fick ett sms nu, å de stog faktiskt "hallå tjejen, vad gör du för nått?" vad romantiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0