Grattis jennifer

Idag är det alltså fredag å de betyder då da att jag har blivi mer förkyld, förut hostade jag bara men nu är jag snorig också, jätte irriterande! trodde de bara skulle bli en hemmakväll men ska hem till jennifer vid 8 för hon fyller år idag, ringde å sa grattis å då frågade hon om jag ville komma över, så jag hoppas de blir en trevlig kväll.

Imorgon är det lördag å då har jag träningsmatch klockan 12 så de blir ingen sovmorgon för mig inte. de kanske blir träning efter också men just nu vet jag inte eftersom jag har blivit mer förkyld! jävla skit säger jag bara! aja ska väll börja kolla lite i garderoben efter lite kläder då så jag sätter punkt för mig här. Ha en bra kväll /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0