lördag+söndag

Igår (lördag) vart det en ganska lugn dag. från 2-4 hade jag inomhus träning med laget å dom första typ 45 minutrerna va de fys å de tycker inte jag om:P har lite träningsvärk i mina lår idag, men jag överlever. det vart tvåmål den sista timmen å de va riktigt segt faktiskt, de är roligare när det är tempo, menmen. Efter träningen skjutsade robin hem mig (Tack) å jag hoppade in i en dusch å en timme senare åt jag kött med potatisgratäng, beraneassås (eller hur de stavas:P) och lite tomat å gurka, de va väldigt gott, å eftersom man inte äter potatisgratäng allt för ofta vart de l ite godare. åkte sen hem till viktor å vi kollade på melodifestivalen och en film. Viktor röstade till ¨å  med på en låt när de stog mellan sara och hon som sjöng operan, å gissa vad han röstade på ;) han röstade på operasångerskan, och hon gick även till finalen i globen :P Somnade sen vid typ halv 1 eller nått åt de hållet.

Idag ställde jag klockan på 10 för att vara i skogås halv 1, vi gick egenom hur vi skulle spela å sen åkte vi ut till haninge där vi hade match, ingen rolig match för min del! dom skulle kommit med ett div 5 lag (ett breddlag) men dom kom med ett div 2 lag ? varför vilja möta ett div 5 lag när man spelar i 2an? jag tyckte de va väldigt konstigt. doamrn va också lite konstig, en i mitt lag fick gult kort för hon pratade lite för mycket, de är inge komstigt men haning fick INDIREKT FRISPARK för de. hallå? de har fan alldrig hänt förut. helt konstig :S aja.

Det kommer väll bli en lugn kväll för mig, orkar knappt röra mig :D ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0