min helg

i fredags praktiserade jag som vanligt och mer hände väll inte. satt hemma hela dan å kollade lite på lets dance finalen. Viktor kom hem till mig vid 10 kanske? sen vid 11 gick vi å la oss. planen va att vi skulle kolla på film men han somnade efter 2 minuter typ så då vart de bara att stänga av filmen för jag såg ingenting.

I lördags gjorde jag inte heller nått.va hemma hela dagen, följde med mamma till centrum,. vi solade i 20 minuter å så hoppade hon in till en frisör å skulle klippa sig bara sådär, och hon fick en chock när hon skulle betala, de vart 340 kronor, men hon vart nöjd iallafall =P sen gick vi å handla godis å toapapper å mums mums =) gick hem å kollade på handbollen å bajen vann =) sen lagade vi mat, eller mamma gjorde å jag hackade lite gurka. de serverades fläskfile med pommes å bea sås. gott va de =) men sen kom en sur petta från ingenstans å jag å mamma fattade ingenting, å han kunde inte ens svara på varför han va arg :S menmen, vissa är väll så.  Markus ringde vid halv 9 å sa, jag å wille har tråkigt kom hit. så då begav jg mig till huddinge å låg och degade i soffan å kollade fotbollen. 0-0 va ett bra resultat tycker jag. När jag skulle till huddinge va de ju dedär när man skulle släcka ner ljuset å de va även radiokanaler som hade gjort de å fan va tråkigt de va att åka buss då. de va bara dåliga låtar som spelades på dom andra kanalerna!

Igår vaknade jag upp i huddinge å degade fram till halv 2, min buss gick 10 i två så då åkte jag å markus till farsta. vi hämtade mina träningssaker, sen gick vi till donken å sen pkte vi till skogås. han skulle gymma å jag skulle ha träning med laget, mer än så hände inte igår. somnade vid 10-halv 11.


Idag är de ju måndag å våran första lektion va inställd så jag börjar inte förens 1, men jag vaknade ändå vid typ 8, så låg å små slumrade tills klockan blev 10. satte då på tvn å kollade på oth å gick sen å käkade frukost. nu väntar jag bara på att gå till skolan. =P finns väll inte mycke mer att skriva, ha de  bra /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0