problem i förhållandet?

Jag förstår inte hur du kan vara så blind så du inte ser våra problem. du tycker att allt är bra å att alla tjaffsar. visst de är normalt att tjaffsa men de finns en gräns. När jag säger att vi kanske borde prata om OSS så vill jag ju att du också ska se nått problem i vårat förhållande så vi kan lösa de TILLSAMMANS! Det känns som om du aldrig har lyssnat på mig när jag har förklarat vad jag tycker måste förbättras hos dig eftersom i lördags när jag sa att jag bara får din dötid så svarade du.
- är det så du känner?
men ja de är så jag känner, jag har sagt de till dig förut, men du verkar inte lyssna å de gör m ig arg å ledsen. jag försöker göra så vi får de bättre. jag försöker göra så att jag ska trivas med dig, men du verkar inte ta någonting på allvar. men snart får du ta tag i de så vi kan utvecklas TILLSAMMANS, och verkligen bli ett PAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0