prov imorn :(

Har blivit hostig nu igen!!! usch vad jag inte känner för att bli "sjuk" nu! Idag har jag iallafall vait i skolan å tråkat. hade först drama lektion å då lekte vi lite lekar å så som man kan göra med barnen ute på praktik, men jag känner att jag inte kan använda mig av så mycke vi gör. menmen, har väll nytta av de senare i livet kanske. på hälsopedagogiken fick vi en till uppgift å jag känner att jag halkar efter mer å mer i dedär ämnet men jag får kämpa som en galning så fixar jag nog alla kurser helt okej, ett ig är också ett betyg ;) nej men g ska jag ialalfall ha i alla ämnen.

Idag är de att plugga historia som gäller, måste få in allt som står i boken i huvudet men jag säger bara lycka till. är jätte dålig på att läsa en massa text och komma ihåg saker å ting. måste jag massa frågor jag kan plugga på, har fått några frågor, men de räcker inte för att få G tyvärr. men jag har hela kvällen på mig. har suttit ett ta innan jag satte mig framför datan som kanske inte va så jätte smart:p men man måste ju iallafall få ta en liten paus ;) Jag får blicka framåt å hoppas att de går bra imorn... Ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0