tack för träsmak i arslet!

Idag va jag hos läkarn och eftersom dom hade gjort fel från början fick jag vänta i 2 timmar, när det egnetligen skulle ta betydligt kortare tid innan jag fick träffa den läkaren jag skulle ha, SUCK!!! jag hade iallaflal uppsvullna köttlar typ som man får när man har en infektion i kroppen. sist jag hade de hade jag i magen å då kunde jag knappt röra mig.

är iallafalll i skolan nu och ska snart ha hälsopedagogik, är inte helt klar med mitt klimat arbete men de får duga, orkar inte hålla på. så länge de är godkänt å får vg i slutbetyg är jag nöjd ;) min onsdagsträning är flyttad till torsdagar nu och även tiden är flyttad, istället för att träna kvart över 8-10 så är den kvart över 6-8. det är mycket bättre tycker jag, då är de väll inte lika kallt och lika mörkt får man hoppas. ska väll dra mig från bloggen nu, ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0