tjolahopp tjolahej

Hallå där. har inte blivit att jag skrivit nå kul i bloggen på nästan en vecka,. för de har inte hänt något speciellt. försöker komma ikapp i olika ämnen i skolan å jag blir så frustrerad när de känns som att jag inte kommer nån vart, men de går väll sakta men säkert framåt skulle jag tro. i fredags praktiserade jag som vanligt å de va inga konstigheter, åkte sen hem satte mig vid datorn å sen va jag så uttråkad så jag ställde mig å gjorde en blåbärspaj, de är lätt att göra å de behövs inte så mycke ingridienser så de är bra. pajen vart succe å petta åt två bitar, han brukar ju i vanliga fall inte äta nånting sånt. träffade sen markus på kvällen å vi gjorde inte mycke. kollade på en film , sen åkt e jag hem vid 12

Viktor hade frågat vi 11 om han skulle komma till mig å jag sa att jag inte tänkte sitta å vänta på honom , senast skulle han komma halv 2 om de blev så, jag ringde han vid halv 1 kanske å frågade hur han skulle göra. vi bestämde att jag skulle gå å lägga mig å att vi skulle ses på lördagen, men jag vafrt väckt klockan 2 utav att telefonen ringde å då skulle han ta taxi till mig, så då fick jag hålla mig vaken tills han kom halv 3 å sen va de bara att somna om efter att han lagt sig i sängen å jag släckt lampan.

I lördags va vi hos mig till 3-4 någonting å sen åkte vi hem till han. skullel egenligen tränat men eftersom han kommit till mig på natten så ville jag inte skicka hem han å att han skulle vänta på mig tills jag va klar. hemma hos han satt vi bara å kolla på tv å sen började melodifestivalen, några kompisar till viktor kom över också så de va fullsatt i sofforna. låten som vann va helt okej faktiskt, hellre henne än "snälla snälla snälla" låten iallfall,. jag gick å la mig vid halv 11 så kom viktor drygt en timme senare när alla gått. blir galen över att jag vaknar så lätt. han behövde bara komma in i rummet så vaknade jag, herregud säger jag bara.

Idag har jag haft match mot sollentuna, skulle egentligen inte spelat men de blev så ändå. vi förlorade med 2-1 så de va inte så himla kul! ska på bio med jessica ikväll å se "i taket lyser stjärnorna" filmjäveln kostar hela 100 kronor. FAn vad de ska vara DYRT att se en jävla film med säkert dåliga skådespelare, som är i början av sin "karriär" har velat sett filmen men att de ska vara så jävla dyrt blir jag arg över, speciellt när de inte ens är någon storfilm som alla villl gå å se!


ska väll gå nu, får se när jag skriver nästa gånh ;) /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0