Vart är du solen?

Gårdagens planer vart att jag å markus skulle åka till wille och bada idag, så efter en väääldigt tråkig skoldag gick jag hem, åt packade handduk å bikini och skulle först till markus men de vart ändrade planer så jag drog till wille istället. När markus å jesper kommer till wille 20 över 7 så kommer markus på att vi inte kan bada eftersom det är måndag jämn vecka. tanterna har tydligen polen å de då, jävla skit, så då vart det att halft tråka hela kvällen istället. lite skojbråk med jesper å markus som va ganska kul faktiskt. sen vart det hemfärd vid 10.

Jag blir så trött på snön nu. de har kommit jätte mycke snö bara ikväll å folk börjar redan prata om vår? när folk börjar prata om vår vill jag att den ska komma direkt pang bom så solen lyser varmt på oss små människor som fryser här nere! så man kan slippa att bära en jacka å en halsduk å ta upp mycke plats på bussen. tänk så luftigt de blir när alla slipper jackorna. å då kanske tre extra peroner får plats på en fullproppad t-bana där man får pressa sig in med sin jävla jacka å sin handväska om man har otur å har med den! SOLEN KOM FRAM NU! ska snart hoppa i säng så jag säger godnatt! ha de bra /Troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0