vart är våren?

Tjolahopp. sitter nu i skolan och ska ha hälsopedagogik om ett tag, har suttit och skrivit nästan klart ett arbete som handlar om att man ska vara klimatsmart, skit tråkigt men det måste ju göras. Igår skulle jag ju ha tränat, men de slutade med att den vart inställt pågrund av snö på planen igen, så då fick jag vara hemma hela kvällen för de va ingen ide att försöka hitta på nått när klockan var efter sju och jag skulle duscha å så. hamnade i sängen vid 9 å somnade lite efter 10. va ju tvungen att gå å lägga mig tidigt eftersom vi har fått en till lektion som börjar 8, skulle egentligen börjat 9 men de fick man ju inte...

idag händer väll inte så mycke antar jag, får se om jag åker hem till viktor eller något. ska ni hitta på idag då? /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0