dagen

Idag gick skoldagen ganska fort vilket var skönt vi hade först projektarbete (där jag inte gjorde ett piss för läraren inte var i klassrummet å kunde hjälpa) och sen hade vi hälsopedagogik där vi blandannat pratade om när man är mogen för sex och vart går gränsen till våldtäckt. efter den lektionen hade vi idrott och de skulle va friidrotts grenar. eftersom jag vill försöka få mvg i idrott så va jag lite dum och skulle hoppa längdhopp efter andra gången kände jag att jag typ fick ont i levern å sen fick jag veta att om jag springer när jag har körtelfeber så kan de sluta illa för hjärtat mitt så nu är de slutsprunget för mig tills jag blir helt frisk.

Ikväll är jag bara hemma, skulle träffa emelie men så vart de inte men vi ska träffas imorn. viktor ska på krogen idag. frågade han om han ville komma hit efteråt men får se hur de blir med de. får se om jag ens vaknar när han ringer (om han ens hör av sig) Hoppas de blir sol imorn så jag å emeloiisan kan soooolaaaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0