=/

Matchen igår mellan skogås å djurgården slutade med att djurgården vann med 4-1, men de va vi som gjorde de första målet och jag tycker det såg helt okej ut på planen. sen när jag skulle åka hem så fick jag vänta i typ 25 minuter på bussen eftersom de räknades som söndag igår så jag va lagom glad över de. åkte hem, käkade å sen åkte jag till Issa och vid 8 begav vi oss till rålis där vi satt några styckna, alla va från issas klass. jag va inte på humör direkt för min såkallade pojkvän har tröttnat på mig verkar de som och ignorerar mig. han svarade inte när jag ringde, och han ringde heller inte upp. får se om han hör av sig idag.

Har inga planer för dagen, solen tittar inte fram någonstans så att sola kan man stryka från listan heeelt klart. kommer väll gå å vänta på att en viktor ska höra av sig.... om han ens gör de :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0