ett skepp kommer lastat med issa<3

Igår efter maten åkte jag och mötte issa i gullmarsplan. därifrån gick vi till medis där vi köpte godis på filmkedjan och sen tog vi båten över till hammarby och gick hem till issa. Vi satte på filmen twillight (stavning?) den va helt okej, men de fanns ingen text så jag fick verkligen anstränga mig för att förstå nått, men de gick väll helt okej. sen bjöds det på grillat kött. Efter maten och filmen tog vi en liten kvällspromenad som va mysigt, vi gick vid vattnet och mötte en spindel i nätet som va ganska äcklig faktiskt.  vi gick väll å la oss vid 12 eller nått å somnade kanske vid ett.  Den damen räddade mig igår när jag va ledsen <3

Idag har vi inte gjort mycke alls. satt hemma hos henne och åt godis å kolla på tv tills klockan vart 2, sen mötte vi simon å gick hem till han å käkade jordgubbar och gick sen hem till issa igen för att kolla bajen matchen. kom hem för typ en timme sen och har duschat å väntar på att viktor ska höra av sig. de blir väll till 10 tiden antar jag (han sa inom en timme) så får se om jag åker å träffar han sen.


Spindeln i nätet vi träffade på


Min underbara issa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0