Fint va?

Imogon ska ett grupparbete i skolan vara klart och vi ska även redovisa de. Uppgiften va att vi skulle göra vårat drömklassrum och sen beskriva hur vi hade tänkt att verksamheten ska gå till. men självklart så är gruppen inte klar med skrivuppgiften som är ganska viktig men de får bli halvklart de här arbetet med. de ända vi e klara med är hur klassrummet ska se ut, tycker det vart ganska sött faktiskt , Eller vad tycker ni?

Ska ju ha prov i olika åldrar imorn och de ska egentligen vara klockan halv 3 men eftersom jag har håltimme mitt på dan så ska jag försöka göra de då och försöka få slippa mentorstiden så jag kan gå hem tidigare eftersom jag har ett till prov att plugga till som jag har på onsdag, och eftersom jag inte ens har börjat plugga på historia provet så måste jag göra de hela kvällen imorn. skönt att vi är lediga på torsdag och fredag så jag slipper skolstressen. fick en uppgit i FSF förra veckan som jag måste göra också. fy vad jag är trött på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0