FREDAG =)

HEj alla glada. Derbyt igår va ingen rolig historia Bajen förlorade med 1-0 så nu glömmer vi de! jag åkte iallafall hem till vikor efter matchen å han va ganska hes kan jag säga. men de är väll de som hör till när det är match. Idag gick jag upp halv 7 för jag skulle till läkarn klockan 8 men eftersom jag alltid ska ha den turen när de gäller läkare så va hon på kurs så jag fick bara träffa en annan sköterska som kollade proverna å hon sa att de nästan såg helt okej ut å att jag kunde börja träna lite lätt, men jag skulle lyssna på  min kropp, så nästa vecka blir det nog att va me på en eller bägge träningarna =)

Idag är det fredag å de betyder att det är flytt imorn. hoppas det går fort så man kan komma ut i solen lite. Idag kommer jag förmodligen att bowla med älskling å hans kompis, ska försöka få med mig någon jag me, hoppas de blir bowling för jag orkar inte bara sitta hemma hos viktor å inte göra nånting när vi träffas, kul att slå på stort nångång iallafall..

Nu väntar jag på att skolan ska börja, de är en timme kvar å då har vi projektarbete, vi ska redovisa lite så de blir ingen ansträngande lektion precis, sen kanske vi får sluta om vi har tur för vi är typ klara i hälsopedagogiken å idrotten är jag ändå inte me på. kanske kan gå hem å sooola sen om dom inte har packat ner solstolarna också ^o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0