gårdagen/Today

Igår var de måndag å de betyder ju att en ny skolvecka börjar. gick i skolan till 4 å väntade på att enmalin skulle höra av sig som h ade glömt bort mig ;) vi träffades iallafall en stund vid 5 tiden. vi gick lite i farsta å hon handlade ett par leggings å jag en mascara, de behövdes vekligen. vi gick sen å käkade på lilla bas å hela pizzan vart uppäten. kors i taket! träffade sen rebecka å vi kollade på aik matchen å käkade glass. älskling va i gävle å kolla matchen å trodde han skulle komma hem jätte sent men så vart det inte så jag åkte hem till han å va hos han vid 11 tiden typ, sen somnade han ganska fort den tråkmånsen.


Idag skulle jag egentilgen träffa Erica, hon jag ska jobba med i sommar men de blev inte så för hennes chef va inte där så han kunde inte skriva i papprerna. men eftersom Erica ska till oss på lördag så tar hon med sig anställningsgrejen så träffar jag chefen på måndag istället.

Jag har börjat rensa lite i rummet å de ser typ ännu stökigare ut nu än vad de gjorde innan jag började, så jag satte mig här en stund. ska börja på en liten naturkunskaps uppgift så jag blir klar med de. sen när mammsen kommer hem så kanske jag fortsätter i rummet. eller jag kanske ska börja packa ner kläderna? Bestlutsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0