lördag

tjolahopp. idag har det varit ett underbart väder. vaknade upp hos viktor vid  9 tiden  å gick upp nästan på direkten. vi (jag) åt lite frukost och sen ringde becca å ville sola med mig så jag åkte till farsta vid 11 tiden. vi gick till farsta gård och  la oss i den stekande solen, de va ett jätte fint ställe med fina träd och de va inte mycke folk alls. gick sen hem till ett kaos. de e en ända röra hemma nu när vi har flyttat.

är nu hos emelie å kom hit vid halv 9, vi gick en promenad till farsta sjukhem å sen tillbaka, de va skönt väder även klockan 9, betyder de sommar eller? vi bakar nu rabarberpaj så ska smaska i oss den sen när den e klar. imorn blir de att sola igen för de ska va skit varmt. ska sen till sköndalskrogen å äta middag med släkten, de är morsdag så farmor bjuder. men nu så ska jag sluta skriva. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0