ni suger hårt

Igår va jag å mamma nere på gymmet å sa upp mitt gymkort så nu slipper jag tänka på de, får träna ända fram till sista juli typ å de trodde jag inte att jag skulle få men jag kan ju ändå inte träna för jag är sjuk, man kanske kan åka förbi å sola lite;) vi åkte aldrig till ikea igår för bilen startade inte så de får bli en annan dag men de är väll ingen brådska.

Kollade på Bajen matchen igår å de går verkligen inte att torska så mycke som dom gör, de är helt jävla otroligt! så himla värdelösa så jag spyr!!! Idag är de iallfall match med mitt lag å jag hoppas på vinst dom möter reymersholm  men vet inte hur bra dom är. matchen börjar typ kvart över 8 så de får väll bli vinterjackan på ? :D solen skiner iallafall nu men de gör den väll alltid på morgonen. får hoppas att de blir en kanon dag iallafall och att solen stannar kvar. ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0