projektarbete

Sitter nu i skolan å har projektarbete å de är ganska svårt om jag ska vara ärlig. igår åkte jag hem till älskling å jag fick lite plugg gjort medans han satt vid datorn å sen tränade lite. skänt de för då slipper jag tänka på den läxan, de är första gången jag gör en läxa samma dag som jag får den, WOHOO. åt jordgubbar med glass igår också, hans pappa hade köpt de så jag tog lite efter middan å de va faktiskt gott. jordgubbar med glass vart de MUMS, sen drog jag å viktor å kollade på fotboll, hans morbror tränar ösmo så vi satt å frös lite men de slutade med att ösmo vann med 2-1 och de sista målen va skit snyggt. rätt upp i krysset. ska förmodligen till viktor idag igen om han å mange skulle kolla fotboll hos viktor. är ju "Ledig" imorn eftersom jag ska sjukanmäla mig. de är operationdagsverket å jag tänker inte jobba för andra barn när de går galor på tvn där dom får in miljontals med pengar. jag måste tänka på mig själv. jag får bara 1000 kronor i månaden å då betalar jag räkning på de också.

imorn har bajen match å dom måste vinna eftersom djurgården vann sin jävla match igår... KOM IGEN NU BAJEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0