Söndag

Godmorgon. jag va bara hemma igår å kollade på song contest finalen, jag tycker Malena skulle kommit på en bättre plats och jag tycker defenitivt inte att Norge skulle vinna, tycker den inte alls va en vinnarlåt, men de tyckte tydligen alla andra. Idag ska jag försöka plugga som en gaaalning. måste verkligen de om jag ska klara av två prov nästa vecka, jag är inte pluggtypen och börjar alltid i sista sekund. men jag trodde inte jag skulle få göra två prov, men fick veta de i onsdags att jag skulle ha prov i historia.. men bara jag får G så är jag glad. Min plan att jag skulle sola på ballkongen idag samtidigt som jag pluggade, men eftersom de är ganska molningt så dgår de inte. får hitta på nått annat som gör pluggandet roligare. ha de bra /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0