soool =)

Igårkväll åkte jag å issa hem till hennes kompis i skanstull typ och satt där å svulla lite åkte sen till viktor vid 11 tiden kanske å mötte han å gabbe så de va en ganska lugn kväll för lilla mig. Jag har ju en förmåga att aldrig göra nått på helgerna så de va ju lite trevligt att komma ut lite :P Idag har solen stekt på fast de har blåst en hel del så de har varit kallt imellan åt, men lite färg har jag fått idag iallafall. låg en timme på viktors ballkong mellan 10-11 å sen har jag suttit å kollat på match från 2-kvart i 4 typ så då har jag också fått lite färg i fejjan ;) Skogås vann iallafall med 12-1 så de va skönt =)... Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. viktor ska höra av sig när vladde har hört av sig å de kan ju ta år å dar, men de är väll bara att vänta.

Vem tror ni vinner ESC idag då? självklart hoppas jag på Sverige ;) /Tina


(Bild från gran canaria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0