tillbax;)

Hallå där. nu va de ett ta sen jag skrev men jag har känt att jag inte orkat skriva eller så har jag inte haft nått att skriva så då har jag skitit i de. Igår va de iallafall strålande väder, jag vaknade klockan 7 å väntade på att solen skulle komma till ballen så jag kunde sitte där en liten stund innan jag hoppade in i en dusch föra att sen bege mig till skogås. Jag mötte upp Rebecka vid bussen kvart över 12 så åkte vi till vreten där skogås skulle ha match, vi satte oss på en fallfäärdig läktare där plankorna typ va lösa och fick solen gassandes i ansiktet, de va hur skönt som helst. matchen slutade iallafall med att skogås vann med 7-2 så de va skönt de. åkte sen hem å satte mig framför datorn å sen vid 6 tiden bestämde jag å rebecka att vi skulle köpa kladdkaka å gå hem till henne å kolla film så då gjorde vi de. gick hem vid kvart över 11 å somnade väll runt 12 nångång. men för att jag gick å la mig "sent" betydde inte de att jag skulle få sova lite längre nej jag vaknade vid 7 "som dom andra dagarna" men lyckades som na om till 8. förstår inte varför jag inte kan sova längre än till 7-8. jag har iallafall gjort lite nytta iallaflal, jag har börjat plugga till mitt prov som jag har på onsdag. känner mig riktigt duktig faktiskt :P men än har jag inte pluggat klart, de blir ganska länge till skulle jag tro. får sitta lite varje dag fram tills onsdag så tror jag de går bra.

Ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0