tjockiiis

Idag har det varit söndag heeeeela dagen å de märks! har varit hos viktor typ hela dan å har typ legat i sängen hela tiden låg å slumrade tills klockan vart halv 5. så kollade när t-banan gick så åkte jag hem kvart över 5. solen sken idag också men eftersom min pojkvän inte ville ta en promenix så såg jag inte så mycke utav den solen, m en de ska ju vara sol imorn också så då gör vi ett nytt försök!

Imorn efter skolan ska jag möta malin och då ska vi ta en liten promenix, de är inte ofta man är med den lilla filuren <3
nu ska jag tjata lite om min jävla körtelfeber igen... att jag är grymt trött på att ha den. jag vill träna.. kunna gå ner dom kilornan jag har lagt på mig nu när jag ätit alldeles för mycket gott och inte tränat bort de. så jag får kämpa med min figur när jag blir frisk. de får bli joggingturer och situps förmodligen... ska gå å sova snart, men skriver förmodligen imorn. ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0