Torsdag

Skoldagen idag var helt okej och jag är nöjd över det jag har gjort idag faktiskt. På fsf:en på morgonen så gjorde jag klart mina instuderingsfrågor och lämnade in de. på svenskan efteråt gjorde vi muntliga grejer, man skulle besrkiva ett föremål och lite sånt. Efter lunchen hade vi kommunikation och jag gjorde klart den sista uppgiften och fick även MVG på den uppgiften så jag är riktigt nöjd faktiskt. tror jag kommer få MVG i den kursen, det är bara att hoppas. Vart även klar med projektarbetet och det var jävligt skönt för jag har legat efter me de hela tiden för jag va sjuk i början, men jag tog igen de på slutet och resultatet blev väll helt okej.

Idag är det derby och jag hoppas bajen vinner, men om jag ska vara ärlig tror jag det kan bli svårt. men vafan, dom har ju överraskat förut ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0