vinst igen

Godkväll =P träffade Rebecka en stund idag me :) vi gick till farsta ip där farstas 91 grabbar spelade med de va ingen höjdar match så vi drog hem till rebecka när farsta låg under med 2-0. vi käkade kladdkaka å satt vid datorn och de är även hon som fixat min blogg TACK SÅ MYCKE :D va tvungen att gå hem vid fem tiden för å käka, de vart tacos, min plan va att äta de när jag vart fri från halsfluss, fast dom drog ut på de så jag fick de idag istället. sen åkte jag till skogås för att kolla när laget hade match idag igen, men idag va de inte lika varmt och de vart inte ett målkalas som i förra matchen men de vart en vinst tillslut med 2-1 så de va skönt de. sitter nu här vid datorn å dricker lite cola. ska väll gå å lägga mig snart, men jag vill vänta lite så att jag inte går å lägger mig för tidit. vill försöka sova tills klockan ringer imorn. jag lovar att bara för jag ska till skolan kommer jag va skit trött å vilja sova längre bara för jag har vaknat vid 7-8 dom senaste dagarna. men de är så de brukar va ;) Ha de bra pussåkram

min älskling får va me i ett litet hörn också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0