-.-

Jag gick upp 10 över 7 imorse och hade värsta ångesten inför provet. jag kom till skolan klockan 8, en hel  halvtimme lektionen började bara för att jag skulle försöka lära mig några saker, men inte fan lärde jag mig någonting på den korta tiden! provet va jobbigt, jag visste inte vad jag skulle skriva och det va svårt att skriva för hand. när man skriver på datorn är det lättare att se om det är bra eller dåligt, och man ser även EXAKT hur mycke man har skrivit! jag skulle skriva en artikel, men jag tror de blev en krönika hahaha, men skitsamma, jag gjorde mitt bästa, och får jag inte VG i slutbetyg blir jag arg!

jag kom hem vid 12 ungefär, slummrade lite på soffan ett tag å sen åkte jag å petta till flaten för att jag skulle övningsköra. jag åkte från flaten till sköndal, och det gick väll helt okej, de vart lite stressigt ibland, men vafan, jag överlevde och ingen kom till skada ;)

hur har eran dag varit? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0