allt är mörkt!

Gud vad jag inte har lust med skolan längre, jag känner verkligen att det tar emot att gå dit, att sitta på lektionen och försöka göra ALLT för att få ett högt betyg. skolar blir heller inte roligare av att ha massa prov, och dessutom få en räkning månaden innan jul på 300 kronor, de kunde inte kommit olägligare!

rummet vill jag få iordning på, men de är inte så lätt när man inte har någonstans att lägga mina/syrrans kläder, för min del är det fullt i garderoben så de ligger kläder i tvättsäckar. jag vill tapetsera om i mitt rum, vilket aldrig kommer hända för jag har inga pengar och har aldrig gjort de i hela mitt liv, så jag har ingen aning om hur man tapetserar ett rum, och frågar jag petta kommer han säkert inte göra de, eftersom han tycker att de redan är så nya tapeter i mitt rum, men jag får väll ha de såhär...

imorn efter skolan ska jag övningsköra.. undra hur de kommer gå, de va ett tag sen. jag kommer köra på flatens parkering, och sen får jag se om jag vågar köra på vägen till sköndal... hoppas det går bra :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0