en bra dag =)

Tjenixen. jag skrev ett inlägg tidigare idag, men nätverket i skolan la ner när jag skulle publicera de så de försvann fort som ögat! idag har jag haft en bra dag! vi testade på långfärdsskridskor på lektionen idag, vi gick ner till farsta ip och åkte lite, de va faktiskt roligt, men lite svårare att åka på faktiskt..

efter skolan gick jag hem, bytte om, gick ner till centrum och handla de sista till jessica och sen åkte jag till henne och gratta henne. de blev tårta å chokladbollar, så nu känns det som om jag gick upp 10 kg :O men man fyller ju bara 18 en gång ;) så de va för hennes skull =)

nu sitter jag och kollar på andra avenyn, jag har inte hängt med för dem öre, men de är bra iallafall;) ska väll gå å lägga mig om ett tag, jag hade svårt att somna igår, de tog ca 1,5 timme innan jag somnade, så jag va skit trött imorse. skönt att jag har sovmorgon imorn!

hoppas ni har haft en bra dag =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0