en perfekt lördag <3

dagen har varit kanonkul å trevlig på alla sätt å vis.. åkte in till stan vid 12 för att möta upp laget så skulle de bli en halvtimmes laserdome, något som jag tycker är skit kul! svettigt var de, men de va de värt. jag vann i år igen (STOLT) fattar egentligen inte hur jag lyckas, menmen, man ska väll iallafall ha en dold talang? efter de fortsatte gänget mot en thai/kinesisk/mongolisk/sushi buffee. de va gott och man vart riktigt mätt! efter maten väntade prisutdelning, jag hade inga som helst förväntingar, men jag fick två (tre) priser vilket va jätte kul, så nu är jag glad =). det vart efterrätt som bestod av friterad banan och glass, de va skit gott, men nu är jag proppmätt! kommer nog inte bli hungrig på hela kvällen =)

ska bara vara hemma ikväll, måste plugga för jag har två prov nästa vecka, och båda är ganska viktiga. har svenska nationella skriftligt, de går som de går. och sen har jag rättskunskap, som jag minst måste få vg på, om jag vill ha vg i betyg sen, och det vill jag ju såklart! blir besviken om jag inte får de!

hoppas eran kväll blir helt underbar =) /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0