=)

skönt att man är ungdom! istället för att betala 280 kronor för p-piller för ett år, så får man betala 60.. värsta lyxen ;) efter att jag hade varit nere i centrum å hämtat ut mina p-pieller så satte jag på en film å la mig i sängen med nerdragen rullgardin och mystäcket på! jag kollade på Wallander - Cellisten. den va väll helt okej faktiskt, men jag har ju sätt bättre faktiskt!

hihi viktor frågade om jag ville följa me till Gondolen å äta nästa lördag med han å hans pappa. han får de i present om jag fattade de rätt av hans pappa. hoppas de blir mys! jag missar middagen med laget, men jag kommer vara med på aktiviteten innan, så jag skippar inte avslutningen helt, hade jag behöva gjort de så hade jag nog inte följt me viktor å hans pappa. då hade hans syrra fått tagit min plats istället ;) men de löste sig iallafall =)

ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, just nu ser de ut som om de blir en hemmakväll, men ett samtal å de kan ändras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0