FREDAG :D

Idag va det en jäkligt seg dag i skolan! kom dit klockan 8, då kollade vi på filmen "vingar av glas" en bra film faktiskt, men som man ahr sett några gånger! sen hade vi rast i lite över en timme och då hände inte mycke´.. alla som kom till skolan. dvs. 7 personer, satt vid datorn i sin egna lilla värld. sen hade vi samhällskunskap och det vart KAOS kan jag tala om. läraren går oss på nerverna å hon är så jävla komplicerad.

när jag äntligen kom därifrån gick jag hem och samlade lite krafter, sen gick jag å emelie ut å sprang en liten stund... de va länge sen sist jag gjorde de,, men de kändes bra faktiskt, är stolt över mig själv. vi ska ut å springa imorn också vid typ halv 11 eller nått. man känner sig så bra efteråt!

snart ska jag vandra hem till Malin, vi ska kolla på Idol och bara myysa. min kära pojkvän är på kryssning och kommer inte höra nått från hand förens typ imorn? han är så jävla sämst, men sånt är livet..

ska sätta på mig ett par strumpor nu och skicka iväg ett litet sms till malin.. ha en bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0