fredag+lördag

igår var det alltså fredag! jag åkte hem till viktor efter jag hade käkat. jag handlade med mig cola, dipp å gurka. kom dit när idol började så vi satt och kolla på de. jag hade ju dött om erik hade åkt ut, då hade jag fan inte velat kolla nå mer på idol! jag tycker han är grym, även fast den första låten inte va den bästa han har framfört!! efter idol och lite gurkätande gick vi å la oss i sängen å kollade på film å bara mös. jag lyckades se klart på filmen, vilket viktor inte gjorde (STOLT).

idag har jag inte gjort så mycke. vart sur på viktor så jag gick därifrån utan att ge han en hejdå puss, vilket jag inte är stolt över, men han kan bete sig som en idiot ibland, och det tyckte jag han gjorde.. så jag straffade både mig själv och han, för de bästa jag vet är att ge han en hejdå puss, men ändå visa att jag innerst inne vill stanna kvar. men så vart de inte idag! jag åkte hem till emelie istället, planen va att vi skulle fika, men hon fixade syrrans hår som drog ut på tiden. så de vart hemvakt pizza och daimtårta till efterrätt. MUMS!

nu sitter jag här på mitt FETA arsle och gör ingenting. skulle vilja åka hem till viktor å mysa med han, men de vill inte han så jag får väll stanna kvar här hemma, kanske kolla på robinson och sen hoppa in i en dusch, så jag kan somna ren å frääsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0