idioti på hög nivå!

Att bli behandlad så av sin egen familj tycker inte jag är okej! visst att du kan säga vissa dumma kommentarer när du är på dåligt humör, men att bli påhoppad sådär är lågt, speciellt när de handlar om en 40+are! Jag kan väll egentligen inte göra så mycket mer än att stå i bakgrunden å höra när du får ta emot all skit, säger jag emot blir de ännu värre å ännu större disskution, de har jag erfarenhet av! Jag blir själv på dåligt humör, men de är ju mycke värre för dig! JAG ÄLSKAR DIG SYSTER, VAD SOM ÄN HÄNDER!




Guldet gick tyvärr till AIK, men de är väll bara att gratta å hoppas på att bajen tar sig upp igen och tar guldet om 2 år, de skulle va en dröm ;)
nu sitter jag å väntar på att alex ska komma till farsta så ska vi typ göra ingenting i ett litet tag, å sen ska jag hem å slappa lite till, sitta vid datorn å luffa å sen försöka sova så bra jag bara kan!

Hoppas eran söndag har varit bra =) /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0