kommer i andrahand, som vanligt!

Jag är nästan lite besviken/ledsen på dig för att du inte kan höra av dig, eller ta tid att höra av dig. att skicka iväg ett litet sms tar ca 30 sekunder, men inte ens så lite tid av din kväll kunde jag få. du har fortfarande inte hört av dig, även fast du fick mitt sms imorse.

jag gick upp vid typ halv 12 eller nått, jag va verkligen jätte trött  imorse, men jag va tvungen att få mitt feta arsle upp ur sängen. nu sitter jag å väntar på att jag ska få dedära jävla samtalet, men jag lär väll få vänta i några timmar till, eftersom mongot inte kommer ha tid för mig på hela dan! :S

kvällen kommer iallafall spenderas i sätra på katarinas 18-års fest. får se om jag lyckas med håret eller om det blir helt katastrofalt.. blir det de kanske jag kan springa över till emeloiisan? (A)


vad ska ni hitta på en dag som denna? /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0