kul kväll =)

Tjenixen. kvällen igår vart ganska lyckad faktiskt även fast de va jäävligt segt ibörjan! Jag tänkte ju inte åka dit först, men jag gjorde de ändå och det är jag glad över! jag åkte hem med elina med tjugo i 2 bussen så jag va hemma vid 2 =) när jag kom hem sitter mamma, petta å viktor i vardagsrummet. han åkte till mig i förväg, väldigt oväntat faktiskt att han skulle fråga om han skulle åka till mig, men han kan väll överraska han också!



imorse gick vi upp vid halv 11 och jag va jätte trött och är jätte trött nu också så jag tror de blir sängen tidigt idag! ska kolla AIK matchen och hålla tummarna för GÖTEBORG! vill verkligen inte att AIK ska vinna, för då har jag en mallig pojkvän som jag bara kommer vilja döda haha :D
imorgon börjar jag i skolan igen efter praktiken, vilket kommer bli lite jobbigt, men ändå kul? fast jag kommer tröttna ganska fort på skolan, de räcker med att man har samhällskunskap så spyr man ;) men snart är de jullov, vilket kommer bli skönt =) (men jag hoppas jag får jobba under lovet)

nej men nu ska jag tråka vidare.. hoppas ni får en bra söndag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0