långhelg för min del

gud vad skönt de va att ta ledigt idag!  de lät ändå som om dom i skolan inte hade gjort någinting, så jag valde rätt dag att ta ledigt på! låg i sängen å småslumra till 12 ungefär, men jag är ändå trött haha :D något som är mindre skönt är att jag har träningsvärk, men de förstod jag nästan att jag skulle få! hoppas de inte blir värre tills imorn :O :D

nu väntar jag på att viktor ska höra av sig, han lär väll göra de när han slutar. jag frågade igår om vi skulle bowla.. får se hur det blir med de ^o) hoppas vi gör de, så vi gör nånting annat än å bara sitta hemma å kolla film!

nu ska jag börja göra iordning mig lite, har fortfarande sovkläder på mig ;) ska även äta nått också, en knäckebrösmörgås kanske? =)

ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0