måndag

idag hade jag ju halvdag i skolan, så jag å katarina åkte in till stan å mötte upp erica vid halv 12, vi kollade runt lite och eftersom katarina vart rik i lördags så köpte hon upp halva gina tricot ;) jag fick med mig ettt vitt linne hem med en ros på typ och et svart genomskinligt nattlinne typ, får se om jag använder de nått ;)

nu sitter jag hos viktor och har pluggat lite... han är inne  i duschen nu och han lär vara det ett tag.. jag kanske ska gå å äta upp hans choklad som ligger på bordet ;)?

imorgon har jag en lång dag i skolan, jag börjar 8 å slutar 5. på morgonen har jag två timmar svenska och jag hoppas jag får reda på mina provsvar från nationella, vill verkligen veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0