min lördag!

Matchen igår gick åt helvete å de va inge kul att spela alls! efter matchen gjorde jag inte ett skit faktiskt! satt lite vid datorn, kolla på aik matchen, va sur på viktor, vart irriterad på dom här hemma å fick dom att gå över till Rio istället, vilket va jävligt skönt faktiskt! att få lugn å ro en lördag är inte ofta jag får om jag är hemma! jag la mig i soffan halv 10 å kolla på filmen som gick på 4an, den va helt okej faktiskt.. gick å la mig när den va slut å de skönt! men jag vaknar upp å har ont i nacken.. inte lika skönt kan jag tala om!

idag vet jag inte vad som händer, får se om viktor hör av sig nån gång under dan, tänker inte höra av mig till han iallafall, för jag är ganska irriterad på han. när alkohol går före sin flickvän kan man ju undra vad de är för fel på hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0