min vecka kortfattad

Måndags: på dagen gick jag i skolan som vanligt.. på kvällen skulle jag bada, något som jag nästan aldrig gör. de kanske händer två gånger om året. jag badar en liten stund å ska ta ur vattnet, och sen duscha efteråt för att jag skulle tvätta håret. jag sitter kvar medans vattnet sagt men säkert försvinner. jag tar i schampo i håret  å ner jag koller ner på golvet ser jag att det är vatten på hela golvet. så jag får sätta i proppen å vänta på att vattnet försvinner från golvet. sen får jag sitta å dra proppen upp å ner i 100 år. och där sitter jag med schampo i håret. att de alltid ska bli så när JAG ska bada!

Tisdag: Jag hade ställt klockan på 02:15 för att jag skulle bli hämtad utanför mig 02:50 för att jag å några till skulle till Gekås i ullared. jag höll på att försova mig, men jag lyckades vakna andra gången klockan ringde, vilket va en jävla tur! bilresan tog väll kanske 5-6 timmar. väl framme börjar vi shoppingen, de va lugnt ibörjan, men framåt 11 va de PROPPAT med folk! men lite hittade jag iallafall som fick följa med mig hem!
Jag och jessica tog tåget hem på kvällen och jag var hemma vis halv 1, natten till onsdag.


Onsdag: i onsdags vaknade jag trött som ett as för jag hade inte sovit så mycke dom två dygnen innan. Jag gick till skolan, och efter skolan var det bara att sätta igång att plugga till talet jag skulle hålla i svenska nationella. mer hände inte den dagen.

Torsdag: Jag kliver upp å går igenom talet en gång till, för svenska lektionen var på morgonen (ÅNGEST) jag går till skolan, hjärtat börjar dunka lite fortare.. sen ska vi redovisa. jag va den andra dom fick gå upp och ställa mig framför dom 4 som var publik! jag trodde att mitt hjärta skulle hoppa ur min kropp. men jag överlevde och det vart ganska bra ändå. Efter skolan åkte jag hem till viktor å vi kollade på film å mös <3

Fredag: Jag vaknade upp imorse å va sjukt trött, frågade viktor om han kunde sjukanmäla mig men de vill han inte hahah :D när jag har fixat mig å lite så, så märker jag att jag har ont på ena sidan av ryggen. KUL! jag har fått typ en knut på sidan av ryggen. de gör ont när jag rör mig och när man trycker på den. jag har även mensvärk, vilket inte gör situationen bättre!
nu sitter jag iallafall hemma och har inga planer för kvällen. jag funderar på att kolla på idol, för de är duett sjungande idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0