myssöndag

Hallojsan.. jag har sovit skitdåligt inatt vilket märks, för jag är jätte trött! Viktor ska få omtapetsetat i sitt rum idag så därför har han tagit ut sägen i vardagsrummet så vi fick sova där, och de va därför jag fick en sämst sömn! lampan va tänd i hallen och dörren va inte stängd så de störde mig, katterna klöste på fotöljen, två klockor tickade. jag vaknade mitt i natten och gör typ nå smaskande, då är de hans ena katt som slickar ur viktors skål där de va lite filmjölk kvar, och jag har ont i nacken! så min natt va helt värdelös!
Gårdagen/kvällen va iallafall mysig, vi gick å hyrde film å köpte mat. en riktig mys/slappar söndag vart de =)

nu sitter jag i skolan och har rättskunskap.. vi kommer ha prov antingen nästa vecka, eller om en månad. jag vill ha de om en månad för jag har nationella prov den här veckan, och nästa så jag kommer knappt hinna öva inför rättskunskapsprovet, men vi ska rösta om saken så jag tror alla kommer vilja ha nästa vecka.. hoppas verkligen de blir om en månad, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! kommer va jätte stressad i över en vecka för att jag kommer vara orolig att jag ska misslyckas i 3 prov lixom.. aja. får göra de bästa av situationen!



Självklart så ska vi ha provet på måndag, HELVETES JÄVLA SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0