när fötterna sviker...

Kvällen började med att jag mötte upp Sara i Farsta. vi begav oss mot slussen där vi skulle möta upp Erica å Erika. när Erika fattade att vi skulle träffas i slussen och INTE t-centralen, åkte vi till sätra där Katarinas kusin mötte upp oss. vi kom till festen och de va sjukt pinsamt, men senare mot kvällen vart de dans å hela fadderullan,.  VISST ERICA!? :D hahahaaha

jag åkte hem till viktor halv 1, och när jag kom skulle han på krogen med några vänner ;) så jag satt uppe en liten stund och prata med hans pappa och sen gick jag å la mig. vid 4 tiden kom viktor hem, så då fick jag sovsällskap. 

Jag kan tala om att mina fötter inte tyckte om mig idag! dom plågades i slutet av kvällen igår, och så va jag tvungen att sätta på mig dom idag igen eftersom jag inte hade några extra skor med mig. de var HEMSKT! har skit ont nu. så när jag åker till famor om typ 30 minuter så ska jag var på jorden och ha mina vanliga skor! haha

hur var eran lördag? =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0