ohlala

Jag va nyss å hälsa på, på min förra praktikplats, för jag skulle lämna en a-skattesedel till min arbetsgivare som jag hade glömt. de va extremt lugnt på förskolan för alla barnen va typ sjuka. p åavdelningen jag jobbade på hade bara 6 barn, och vanligtvis är det typ 19. barnen vart iallafall glada över att se mig vilket var roligt. jag funderar över om jag ska hoppa in i en dusch nu eller sen, jag har bestlutsångest! jag vet inte ens om jag ska till viktor eller inte, eftersom han inte har slutat än å inte har ringt.

tjoho, jag får min första lön imorn. är ganska nöjd över den eftersom jag bara jobbade tre dagar, jag fick 300 mer än vad jag trodde jag skulle få :P men sen att nästan allt går till skulder de är en annan femma ;) kommer ha lite pengar över iallafall =) men de lär väll gå till julklappar och sånt shit!

får se om jag skriver nått sen.. de beror på om jag är hemma eller inte. puss på nosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0