onsdag

Jag flyr hem till viktor idag också, det är skönt att ha nån att åka till när man helst inte orkar vara hemma. jag är ledig imorn också vilket är skönt. då kan jag ligga i hans säng och rulla runt hur länge jag vill. jag känner trygghet när jag är hos han (om vi inte är sura på varandra). hemma vet man aldrig när helvetet bryter ut, smått som litet!

Imorn ska jag glida förbi derby butiken i hötorget för att se om jag hittar nått att köpa till viktor. han fyller ju år på lördag och det är så svårt att köpa saker till han för att han inte säger vad han vill ha, och det är alltid svårare att köpa saker till killar än till tjejer! han kom på att han ville ha ljus.. lite större ljus, blockljus, heter de så? så jag ska nog köpa de iallafall... han ville ha gult å svart men jag hittade inte nå gult ljus på lagerhouse, men de löser sig! jag har även träning imorn vilket jag längtar efter, även fast de bara är fysträning. man får ju träffa alla i laget vilket är kärlek =)

Ha en bra dag /Tina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0